(završeno: 2. siječnja 2020.) Savjetovanje sa zainteresiranom javnosti o nacrtu Smjernica za vrednovanje procesa i ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju


4. prosinca 2019.

Smjernice za vrednovanje procesa i ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju

Vrednovanje procesa učenja i ostvarenosti ishoda označava postupke prikupljanja i analiziranja informacija te donošenja profesionalnih procjena o učeničkome učenju i rezultatima učenja.

Učiteljima vrednovanje predstavlja složen proces koji se temelji na poznavanju i razumijevanju:

  • kurikulumima definiranih odgojno-obrazovnih ciljeva, ishoda i očekivanja,
  • mogućnosti, dosega i ograničenja pojedinih pristupa, oblika i metoda vrednovanja,
  • procesa učenja, konteksta učenja i osobitosti učenika.

Savjetovanje je otvoreno i dostupno na poveznici: https://esavjetovanja.gov.hr/ECon/MainScreen?entityId=12800