Objavljeno izvješće o socijalnoj dimenziji u sklopu projekta PL4SD

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta sudjelovalo je u projektu Peer Learning for the Social Dimension(PL4SD), koji je financirala Europska komisija u sklopu Programa za cjeloživotno učenje, a koji se provodio u razdoblju od 2012. do 2015. godine.

Projektni konzorcij činili su Institut za visoko obrazovanje Republike Austrije, Institut za obrazovne politike Republike Njemačke, Europska studenska unija i Institut za razvoj obrazovanja iz Republike Hrvatske.

Cilj projekta bio je uzajamno učenje te pružanje mogućnosti za razvoj učinkovitih mjera za poboljšanje socijalne dimenzije donositeljima politika i stručnjacima u Europskome prostoru visokog obrazovanja.

U studenome 2013. godine Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta izrazilo je spremnost da ugosti međunarodni tim stručnjaka s ciljem analize hrvatske nacionalne politike za razvoj socijalne dimenzije u visokom obrazovanju.

Republika Hrvatska izabrana je kao jedna od triju država o kojoj je provedena analiza nacionalnih politika i aktivnosti na razvoju socijalne dimenzije u visokom obrazovanju i pripremljeno nacionalno izvješće.

U razdoblju od 29. rujna do 3. listopada 2014. godine u Republici Hrvatskoj boravila je skupina međunarodnih stručnjaka kako bi stekla što bolji uvid u postojeće aktivnosti na razvoju socijalne dimenzije.

Tom prigodom susreli su se s nizom relevantnih dionika i posjetili Sveučilište u Zagrebu (uključujući i Studentski dom Cvjetno naselje), Sveučilište u Rijeci i Veleučilište u Karlovcu.

Ministarstvo zahvaljuje svima koji su pridonijeli izradi Izvješća o socijalnoj dimenziji u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj.

Pisane vijesti | Izvješća | Visoko obrazovanje