Nacionalno istraživanje čitalačke pismenosti u osnovnim školama

Sukladno Nacionalnoj strategiji poticanja čitanja za razdoblje od 2017. do 2022. godine bilo je potrebno prikupiti znanstveno-istraživačke podatke na nacionalno-reprezentativnim uzorcima o stanju čitalačke pismenosti i o navikama čitanja osnovnoškolaca u Republici Hrvatskoj. S tim ciljem Ministarstvo znanosti i obrazovanja u suradnji s Ministarstvom kulture i medija zadužilo je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja za dio istraživačkih aktivnosti predviđenih akcijskim planom Nacionalne strategije poticanja čitanja. 

Navedeno je u skladu s Akcijskim planom Nacionalne strategije poticanja čitanja za razdoblje od 2017. do 2022. godine, 1. cilj - osigurati znanstvena istraživanja koja će rezultirati spoznajama važnima za poticanje čitanja. 

Nacionalno istraživanje čitalačke pismenosti provedeno je u veljači 2023. godine u 85 osnovnih škola iz svih dijelova Hrvatske. Primijenjeno je šest unaprijeđenih ispitnih knjižica za ispitivanje čitalačke pismenosti koje je ispunjavalo oko 2000 učenika prema razini u petome i sedmome razredu.

Pisane vijesti | Izvješća | Odgoj i obrazovanje