Ministrica Divjak na skupu srednjoškolskih ravnatelja u Primoštenu

  • Slika \slike\IzMedija\2019\4-2019\Hina-9-4-2019-Primosten-2.jpg
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika
  • Slika

Prvašići koje upisujemo radit će poslove koji još ne postoje i zato se ne možemo oslanjati na metode učenja od prije 50 godina,

istaknula je u utorak u Primoštenu ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak koja sudjeluje na dvodnevnom Državnom stručnom skupu „Vođenje i rukovođenje školskom/domskom ustanovom tijekom reformskih procesa" koji organizira Agencija za odgoj i obrazovanje.

„Pred nama je zajednički pothvat jer ovu reformu zajedno gradimo, a reformske procese shvaćamo ozbiljno i odgovorno. Imamo dosta izazova, ali mi smo ti koji ćemo reformu iznijeti i ona će zaživjeti. Sigurna sam da ćemo promijeniti škole, motivirati učitelje i rezultate učenika. Naš glavni resurs su mladi, ali pitanje je koliko u njih ulažemo. Moramo se truditi ulagati u mlade, da imaju start za četvrtu industrijsku revoluciju za koju još ne znamo kako će izgledati", rekla je ministrica Divjak na skupu koji je u primoštenskom hotelu Zora okupio stotine ravnatelja srednjih škola i domova.

„Prvašići koje upisujemo radit će poslove koji još ne postoje i zato se ne možemo oslanjati na metode učenja od prije 50 godina. Ne možemo si dozvoliti da ne ulažemo u opremu i ljude. Od jeseni svi krećemo i samo je na nama da se dobro pripremimo", poručila je ministrica na skupu koji je dio turneje u sklopu priprema za uvođenje kurikularne reforme od jeseni u sve osnovne i srednje škole diljem Hrvatske.

Najavivši da će se susresti sa svim ravnateljima osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj, Divjak je istaknula kako nije riječ samo o porukama, nego i o izazovima, pitanjima i svemu što je pripremljeno za uvođenje cjelovite kurikularne reforme u sve škole.

Istaknula je da je već sada napravljeno puno posla te da su povratne informacija preko 13 tisuća sudionika vrlo pozitivne. Ministrica je podsjetila i da je u prva dva mjeseca ove godine odrađeno gotovo tisuću radionica te da su doneseni svi kurikulumi.

Kada je riječ o udžbenicima, Divjak je naglasila da država plaća sve udžbenike za osnovne škole, što daje mogućnost da lokalne zajednice, pogotovo osnivači, plate dodatne materijale.

Što se tiče opreme za škole, dodala je ministrica, „naglasak je na tome da imamo digitalno neovisnog nastavnika i da svaki nastavnik ima svoje računalo, projektor i pametnu ploču".

„Poslali smo 43 milijuna za opremanje laboratorija, kabineta likovne i tehničke kulture, sve što je važno da bismo ostvarili uvjete da kurikularna reforma uđe u dobro opremljene škole, ali najvažniji faktor su, naravno, učitelji i nastavnici, a ravnatelji koji sve to skupa organiziraju moraju biti jednako spremni kao i Ministarstvo", objasnila je Divjak.

Preuzeto s Hine.

Vijesti iz medija | Priopćenja | Srednje obrazovanje